Hvad laver vi på vore klubaftener. Se Aktivitetsplan.

Helsinge Station. Nu lakker det mod enden.

Nu er Jytte ved at være færdig med sit byggeri, tagvinduerne er monteret. Nu er det så skorstene der på programmet.


Nu blev bygningen så færdig. Der var igen et lille selvbyggerprojekt, der var ikke udskåret mursten til den store skorsten fra Epokemodellers side. Heldigvis var der rigeligt med papir, til hjemmefremstilling af de manglende stykker. Stationen er nu ved at blive bygget ind i Jyttes hjemmeanlæg. Der vil senere flg. en billedserie samt en beskrivelse af anlægget.

2 kommentarer:

  1. Hej Jytte

    Hvor er det dejligt at se at du tør vise at vi kvinder også er interesseret i modeljernbane og de sysler den bringer os ud i.

    Jeg har med interesse fulgt dit byggeri. Jeg bygger selv huse, men til spor 0 er der ikke nogle byggesæt. Det har været interessant at følge samlingen af byggesættet, med de problemer det nu har ført med sig. Jeg troede det var et samlesæt, men det viste sig at ikke alt er hvad det giver sig ud for. Samlesættet blev et byggesæt, hvor I selv måtte tilpasse tagkonstruktionen.

    Flot at du gik i gang med den lille bygning også. Jeg tror ikke der er nogen der så meget som vil tænke på, at den ikke var med i sættet.

    Jeg håber du har fået så meget blod på tanden at vi kommer til at se flere bygninger fra din hånd og jeg håber at komme til at hilse på dig næste gang DMJU holder udstilling.

    M.v.h. Merete / Den lille husbygger

    SvarSlet
  2. Hej Merete.

    Jeg er glad for at du synes om mit projekt.

    Jeg glæder mig til at hilse på dig.

    M.v.h. Jytte.

    SvarSlet