Men eftermiddagens store opgave var alligevel vinduets omgivelser og skunken derunder. I dag arbejdede han i omvendt orden i forhold til det normale. Dampspærren blev først foldet på plads - næsten lige så kunstfærdigt som julegaveindpakning i en gavebutik. Isoleringen følger senere - nede fra skunken.
Indramningen af vinduet blev forstyrret af vejret, vores pladesaveplads befinder sig stadigvæk udendørs.
Det skal ikke trække under fodlisten - Jan kommer acrylfugemasse i sprækken under vægpladerne. |
Der måles op til pladen under vindueskarmen. |
Som det ses er der visse skævheder i huset. |
Dampspærrefolie fra 3 sider er flettet pænt sammen - og det regner bare !! |
Der skal lige slibes - så kan vi tapetsere. |
Skifter og skinner (fra Jørgens anlæg) viser hvor stor den ny Troldhede Station bliver. |
Afstanden mellem spor 4 og 5 er så stor at en lastbil lige kan klemme sig mellem 2 godsvogne. |
Udkørsel mod Herning og Ejstrup - det lange spor går til drejeskiven og remiserne. |
Overflødige lasker fjernes fra sporskifterne. |
Her skal hullet være |
13 mm hul til skiftestangen |
Skinnerne sømmes fast. |
Indkørslen fra Skjern skal forlægges et par cm. |
For at få plads til mere realistiske perroner mellem spor 1 &2 og spor 2&3 samt læssevejen mellem spor 4 & 5. |
Vi kan heldigvis genbruge viadukten - den skal blot skubbes et par cm. |
Ingen kommentarer:
Send en kommentar