Hvad laver vi på vore klubaftener. Se Aktivitetsplan.

G, Gs fra McK samt drev i kælderen.

De sidste 5 G/Gs type 1/2 har nu fundet vej til klubben, desværre er type 3 vognene for nye til vores brug. Så vi nøjes foreløbig med 9 forskellige flotte G/Gs vogne med små forskelle i litreringer, trin, færgekroge m.m.
De 5 nye vogne ruller bare derudaf, i modsætning til de første 4 vogne.
"Moderne" epoke III lokalgodstog.
Type 1 foroven og type 2 forneden.
I kælderen driller Cobalt drevenes digitalisering ved et 3 vejsskifte. Hvordan får vi drevene til at skifte i den rigtige rækkefølge. Den "smarte" løsning, hvor begge tunger skiftede på samme digitalsignal måtte opgives. Det virker når skiftet behandles som to almindelige skifter.
Det sidste drev sættes fast.
Er det nu drev nr. 24 eller 25 ????

Vi besøger RHJMS.

Vi var 3 mand der besøgte RHJMS. Der er sket meget siden sidst. Hele Ribe Station er ballasteret, perronerne har fået forkanter og der er lavet overgange mellem dem, der er linjehegn på hele stationsområdet samt de tilstødende moduler. Der er også blevet tid til at bygge en stor flot model af Crome og Goldschmidts fabrikker.
Farvefabrikken med fabriksspor. - den grå plade mellem bygningerne er lazerskårne brosten. 
Der er også kommet tag på den lille sidebygning.

Landskab og kælder.

Der arbejdes i kælderen - der skal drev på de sidste skifter og de skal forbindes til dekoderen. Vi er også gået igang med afdækning af de store tomme styroporflader. I første omgang skal de dækkes med karklude. Senere skal landskabsbyggerne igang med tossegræs, flock. træer og buske.
Rensevognen har også haft travlt - det er VaGJ der har fået den helt store tur, men der er jo kun 3 uger til vi får besøg af Dansk H0-Modul Samkørsel.