Så skal sporene på plads.

Vi er gået igang med at placere traceen for Troldebanen og DSBs Herning-Skjern. Det skrider hurtigt frem så vi skal snart have de tre baner der går mod "nord" i Grindsted på plads. Traceen er savet, så det er lige til at gå til. Banekollonnen får nok travlt imorgen. Ca. 60 meter underlag og skinner skal på plads før vi kan køre.
Når det er på plads, er der 3 stationer og et trinbræt der skal passes ind.

Der arbejdes med underlaget til de 2 spor der går ud fra Troldhede. Jan skruer en afstandsklods fast under Troldebanen. Funderbroen kommer til at føre Grindstedbanen over Troldebanen. I forgrunden DSB strækningen Herning - Skjern.



Jans "stigningsmåler" i funktion på Troldebanen. Grindstedbanens trace skal følge den røde snor for at få den rigtige stigning.
Forvirrende ser det ud, men alle strækninger er forbundet med den station de skal forbindes med. Afstanden mellem sporene stemmer også - den lille klods på det sidste billede markerer hvor Troldebanen går under Funderbroen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar