Jan har sat kanter på de spor der senere skal være skjulte i den nye gavl.
|
5 cm masonit gør sit til at forhindre de helt store katastrofer. |
Vi har også justeret de 2 kameraer der overvåger helixen og nedkørslen til kælderen.
|
Der er hul igennem på CH1 - kameraet skal lige skrues fast så det viser sporene. En række lægter er lidt kedelige at se på. |
Der har også været et prøvetog rundt på alle spor. MY 1119 med et lille godstog har kørt rundt i lidt over 2 timer uden stop - frivillige som ufrivillige. Så alle de småfejl vi konstaterede på vores køreaften, skyldtes nok mere menneskelige (fejlstillede sporskifter) end mekaniske/elektriske fejl.
|
Prøvetoget kører gennem Grindsted Station mod Varde (VaGJ) |
Det er kun sporene ned i kælderen og op igen der lige skal justeres, før vi kan erklære banen for 100% klar igen - "genvejens" etablering forstyrrede nemlig de to strækninger.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar