Han inviterede os til at beundre resultatet - hvilket vi selvfølgeligt tog imod.
Da det er vanskeligt at fotografere inde i remisen, lykkedes det at få flyttet vidunderet udenfor - næsten en drejeskiveforestilling som på Jernbanemuseet.
Peter trækker TKVJ 12 ud af remisen vha. FFJ M 1211. |
Nyt loft - bemærk "gardinerne". |
Der er fyldt helt op med vand. |
Metalværkstedet. |
Træ værksted. |
Diesel 11 gennemgår et hovedeftersyn og kommer ikke ud foreløbig. |
DIII maskinen Nr 857. Tidligere OHJ & DSB. |
Selv Acetylengasflasken er tilstede. |
Den trykprøve gælder nok ikke i dag. |
Hvis kedlen er OK er der mulighed for en DIII maskine på sporet om XX år. |
Selvom det ser slemt ud, er der kun tale om overfladerust. |
TKVJ 1470 trænger til en kærlig hånd og en gang maling. |
KS P vogn. Nye brædder og den er så god som ny. |
Drejeskiven står foran en større renovering. |
De nye dele til drejeskiven er klar til montage. |
Ingen kommentarer:
Send en kommentar