Elektrikerne har lavet alle forbindelser til skinner og sporskifter på vores nye forbindelse til kælderen. Derfor havde vi planlagt en køredag med kørsel på flg. ruter kælderen (Esbjerg) - Varde -Tistrup - Grindsted - Troldhede - Tistrup - Varde - kælderen. Samt de gamle VaGJ: Varde - Bolhede - Ansager - Grindsted. TKVJ: kælderen (Kolding) - Grindsted - Troldhede. VNJ: Varde - Søvig Sund - Nr. Nebel og VVGJ: (Vejle N) - Bindeballe - Grindsted.
Efter fordeling af stationsbestyrerjob Kælderen, Varde, Grindsted, Tistrup og Troldhede - Ansager, Bindeballe og Nr. Nebel betjenes af togføreren. Blev de første tog tilmeldt - men kun et G450 fra Troldhede til Grindsted gennemførte sin køretur. Varde og kælderen var begge ukampdygtige. Det viste sig senere at der var en fjeder fra en stopbom der kortsluttede sporene i kælderen, medens problemet på Varde skyldtes en komponent i sportavlen der var stået af.
Hvad sker der i klubben - se Aktivitetskalender
SVJMJK's korteste køredag nogensinde - og hvad vi har gjort efterfølgende!
Sporskiftemotoren justeres!
Hurra, hurra det virker!
Køreaftenens andet tog Tistrup - stoppet udenfor Varde, da det var umuligt at skifte til det rigtige spor
Al elektronik er pillet ud af sportavlen - nu ren analog
Så er sportavlen klar igen!
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar