Der arbejdes stadig med mange forskellige projekter, Henrik T. etablerer lys under Vardes sportavle og retter en fejl ved udkørslen fra Varde S. - ved lørdagens kørsel viste det sig at det var muligt at køre over for rødt!
Per og Henrik har fået Troldhedes styring sat i forbindelse med nettet, så nu kan Per få sportavlen ført helt up to date mht. filer, muligheder m.v.
Carsten og Lukas arbejder med nedkørslen fra Varde til kælderen - her stopper togene for grønt! de fik dog løst problemet.
Jesper har gang i den ny etage i helixen - sømmer skinner fast og lodder ledninger på så der kan køres!
Han har også gang i kælderen - ledningsføring og fæstning af løsthængende ledninger.
Henrik H. bygger videre på Grindsteds stationsbygning.
Jan har monteret holdere til vores nye håndkontrollere incl. opbevaring i gangen for både Lenz og Roco mus.
Svingbroens understel er endelig blevet færdig og er i den forbindelse prøveopstillet på dens kommende plads.
Og endelig er indkørselssignalerne fra øst på Troldhede blevet prøveopstillet.
Henrik er ved at montere lys under Vardes sportavle (led bånd)
Der skal loddes lidt mere!
Lukas og Carsten fejlfinder syd for Varde
Lukas ordner fejlen - fører nye ledninger frem
Der er spænding på sporet ned i kælderen!
Jesper sømmer sporet på den ny ring fast
Der skal også strøm på sporene
Sporene til venstre for sporviften er ankomst og afgangsspor, medens sporene til højre er depotspor + et rensespor (Lux hjulrenser)
De 2 spor i baggrunden fører ud til helixen
Ledningerne under den skjulte banegård bundtes
Tavlen for opbevaring af håndkontrollere i gangen
Holderen passer både til ledningsfri og mere traditionelle Lenz kontrollere
Svingbroens understel i udslået tilstand
og klappet ind
Der files hul til indkørselssignalet
Signalet stilles på plads
Der er heldigvis plads til passage af en lang vogn
Ingen kommentarer:
Send en kommentar