Hvad sker der i klubben - se Aktivitetskalender

Køreaften samt flere arbejdsaftener

 Vores køreaften i august forløb stort set upåklageligt. Der blev dog fundet en fejl på Grindsted station. En af kontakterne i sportavlen - selvfølgelig til det skifte der styrer englænderen for enden af TKVJ's spor i nordenden af stationen, fordeler til TKVJ, DSB og læssespor m.m. - var slidt op. Ellers kørte vi på de samme områder som var aktive til Lange Tog. 
På arbejdsaftenerne er der fortsat arbejdet med husets yderside, maling 2 - 3 gang og opsætning af en bevægelsesføler der tænder lyset ved hoveddøren.
Vi arbejder fortsat med kælderen - dekodere og drev, styring, skærme der viser skjulte stræk samt telefoner. Der er også gang i landskabet over kælderen og bygninger til Grindsted og Sandet.

Branddøren males 2' gang

Der stilles op på Troldhede

Lille persontog på vej til Grindsted

Der ringes til Varde for at få køretilladelse til en DI3 med persontog (Norsk)

MO kører ind på Vandelbanens perronspor i Grindsted

K maskine med persontog (trævogne)



Vestbanens Y tog besøger VaGJ


Nordmændene er kommet til Varde H

Spor 3 i Grindsted

Den bemaling har de nok aldrig set i Grindsted (1:1)

Lukas skifter den udslidte kontakt

Jesper arbejder med strømforsyningen til den gl. del af kælderen

Medens Jan monterer de sidste skinner i den nye del

Der er kommet bevægelsesføler over hoveddøren

De sidste ledninger til dekoderne i den gamle del er monteret

Revideret sporplan til den gl kælder, opstillingssporene til højre er nye og venstre del af planen er også ny.

Der monteres stålskodder (plastplade) i BP's gaslager

Ingen kommentarer:

Send en kommentar