Vores køreaften i august forløb stort set upåklageligt. Der blev dog fundet en fejl på Grindsted station. En af kontakterne i sportavlen - selvfølgelig til det skifte der styrer englænderen for enden af TKVJ's spor i nordenden af stationen, fordeler til TKVJ, DSB og læssespor m.m. - var slidt op. Ellers kørte vi på de samme områder som var aktive til Lange Tog.
På arbejdsaftenerne er der fortsat arbejdet med husets yderside, maling 2 - 3 gang og opsætning af en bevægelsesføler der tænder lyset ved hoveddøren.
Vi arbejder fortsat med kælderen - dekodere og drev, styring, skærme der viser skjulte stræk samt telefoner. Der er også gang i landskabet over kælderen og bygninger til Grindsted og Sandet.
Hvad sker der i klubben - se Aktivitetskalender
Køreaften samt flere arbejdsaftener
Branddøren males 2' gang
Der stilles op på Troldhede
Lille persontog på vej til Grindsted
Der ringes til Varde for at få køretilladelse til en DI3 med persontog (Norsk)
MO kører ind på Vandelbanens perronspor i Grindsted
K maskine med persontog (trævogne)
Vestbanens Y tog besøger VaGJ
Nordmændene er kommet til Varde H
Spor 3 i Grindsted
Den bemaling har de nok aldrig set i Grindsted (1:1)
Lukas skifter den udslidte kontakt
Jesper arbejder med strømforsyningen til den gl. del af kælderen
Medens Jan monterer de sidste skinner i den nye del
Der er kommet bevægelsesføler over hoveddøren
De sidste ledninger til dekoderne i den gamle del er monteret
Revideret sporplan til den gl kælder, opstillingssporene til højre er nye og venstre del af planen er også ny.
Der monteres stålskodder (plastplade) i BP's gaslager
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar