Efter den første arbejdsweekend i oktober er vi startet op med opgaverne der blev startet i weekenden. Der er lavet 3 pin stik til esu dekoderne - 6 og 8 pin stik der er delt vha. en sav. Udkørselssignalerne til kælderen bliver også lavet. Da vi havde et par løsrevne vogne, der fløj ud over kanten af vores gl. helix, har den fået et fangstnet monteret. Der er også gang i signaler - master, lysfølsomme modstande til at tænde lyd og blink - ved div. overkørsler. Svingbroen bliver også monteret. Signalerne samt sporskifterne på Troldhede forsynes med strøm så de igen kan fungere Landskabet over kælderen får sig også en tur. Der er selvfølgelig også arbejdet med bygninger.
Hvad sker der i klubben - se Aktivitetskalender
Arbejdsaftener og forberedelse til oktobers køreaften
Der fæstes et land langs den ene ende af svingbroen, så der kan skæres en kant der er i vatter.
Tilslutning til de eksisterende spor tv. kælder th. Grindsted
Prøveopstilling af svingbroen
Svingbroen er monteret, men der mangler stadigvæk skinner og signaler.
Relæer m.v. til styring af signaler på broen
Det sidste stykke flytbart landskab/tag over kælderen dækkes af klude
Der er sået græs på hovedparten af pladerne
Der er monteret en lille klods, hvor signalet skal fæstes
Dekas signal samt 2 plader hvor signalerne skal stå
Det første signal placeres
Så mangler der kun striber på vejen og signalstyring
Pulten på Tistrup gøres klar til signalstyring
5stk 6 eller 8 pin stik måtte lade livet for at lave de 10 3 pin stik vi manglede.
Ledningerne forlænges til kælderens udkørselssignaler
Første signal er klar til montage.
Der er monteret et net (fra billig basketkurv) der kan fange de vogne der løsriver sig i den gl. helix
Luftfoto af BP depotet
Rå jordgastank(mangler flere detaljer bla. trappe - skal placeres bag BPs "hus"
Placeringen svarer ikke helt til 1:1, da vi ikke har plads nok, men vi får et indhegnet areal med tappeskur, "gas"hus og jordtank.
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar