Men eftermiddagens store opgave var alligevel vinduets omgivelser og skunken derunder. I dag arbejdede han i omvendt orden i forhold til det normale. Dampspærren blev først foldet på plads - næsten lige så kunstfærdigt som julegaveindpakning i en gavebutik. Isoleringen følger senere - nede fra skunken.
Indramningen af vinduet blev forstyrret af vejret, vores pladesaveplads befinder sig stadigvæk udendørs.
| Det skal ikke trække under fodlisten - Jan kommer acrylfugemasse i sprækken under vægpladerne. | 
| Der måles op til pladen under vindueskarmen. | 
| Som det ses er der visse skævheder i huset. | 
| Dampspærrefolie fra 3 sider er flettet pænt sammen - og det regner bare !! | 
| Der skal lige slibes - så kan vi tapetsere. | 
| Skifter og skinner (fra Jørgens anlæg) viser hvor stor den ny Troldhede Station bliver. | 
| Afstanden mellem spor 4 og 5 er så stor at en lastbil lige kan klemme sig mellem 2 godsvogne. | 
| Udkørsel mod Herning og Ejstrup - det lange spor går til drejeskiven og remiserne. | 
| Overflødige lasker fjernes fra sporskifterne. | 
| Her skal hullet være | 
| 13 mm hul til skiftestangen | 
| Skinnerne sømmes fast. | 
| Indkørslen fra Skjern skal forlægges et par cm. | 
| For at få plads til mere realistiske perroner mellem spor 1 &2 og spor 2&3 samt læssevejen mellem spor 4 & 5. | 
| Vi kan heldigvis genbruge viadukten - den skal blot skubbes et par cm. | 
Ingen kommentarer:
Send en kommentar